تکست و کد اهنگ پیشواز اهنگ باید کاری کنی مرتضی پاشایی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 757
نویسنده : AmiRez

 

باید کاری کنی

دلم تنگه مثل ابراي تيره 

توي حسي مثل زندون اسيره 

تو از احساس من چيزي نميدوني 

که داري بي خودي منو مي رنجوني 

يه امشب جاي من باش جاي اوني که چشماش به در خشک شد ولي عشقش نيومد 

يه امشب همسفر باش مثل من دربه در باش جاي اوني که به دنيا پشت پا زد 

بايد کاري کني آروم بگيرم بايد يک لحظه دستاتو بگيرم 

بايد برگردي امشب باز به اين خونه بايد اين لحظه ها يادت بمونه 

يه امشب مال من باش مال مردي که دستاش به جز دست تو همراهي نداره 

بذار يادت بيارم چجوري بي قرارم دل من غير تو راهي نداره 

من از تو ياد گرفتم تموم زندگيمو حالا با کي بگم اين قصه ي وابستگيمو 

رو دوش کي بذارم يه دنيا خستگيمو 

بايد کاري کني تو که باز مثل مثل قديما به هم خيره بشن چشماي خيس و اشکي ما 

همين امشب که تنهام بايد برگردي اينجا 

بايد کاري کني آروم بگيرم بايد يک لحظه دستاتو بگيرم  

بايد برگردي امشب باز به اين خونه بايد اين لحظه ها يادت بمونه   

يه امشب مال من باش مال مردي که دستاش به جز دست تو همراهي نداره

بذار يادت بيارم چجوري بي قرارم دل من غير تو راهي نداره 

باید کاری کنی : ٣٣١٤٧٢٩

 

 




:: موضوعات مرتبط: تکست موزیک , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مهران در تاریخ : 1391/8/26/5 - - گفته است :
دلتنگ که باشی...
حتی یک تشابه اسمی هم نابودت می کند.....


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








90tarh.ir
90tarh.ir